Link:INB Home|INB English| INB русский язык|INB العربية|INB Türkiye|INB فارسی|INB Español|INB Français|INB Português|INB Deutsch|INB 國語|INB 中文|INB 日本语|INB 한국어|INB ภาษาไทย|INB tiếng Việt||۱۰ راهکار برای کاهش کلسترول خون
INB Allāh World forum
الله (Allāh) Welcome to (Industry & Native boffin) The industrial age here is full of fighting spirit, you and I both through this network space with Native biological spirit boffin came to the mad labs. home INBforum.com, Permanent: irinbforum.forumotion.com
INB Allāh World forum

الله (Allāh) Welcome to (Industry & Native boffin) The industrial age here is full of fighting spirit, you and I both through this network space with Native biological spirit boffin came to the mad labs. home INBforum.com, Permanent: irinbforum.forumotion


أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

《《《《《《《上一页INBforum   اذهب الى الأسفل

上一页INBforum》》》》》》》مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي اذهب الى الأسفل  پيام [صفحه 1 از 1]

1 ۱۰ راهکار برای کاهش کلسترول خون في الأحد أكتوبر 09, 2011 7:21 am

Admin

avatar
Admin
بهبود میزان کلسترول خون نقش مهمی در سلامتی فرد ایفا می‌کند.

بر اساس گزارش ای ان نیوز، در قسمت پایین توصیه‌هایی برای بهبود کلسترول خون مشاهده می‌شوند.



۱٫ آجیل بخورید:
خوردن مفداری آجیل در روز نسبت کلسترول نوع «اچ دی ال» (کلسترول مفید) به
نوع «ال دی ال» (کلسترول مضر) را در خون افزایش می‌دهد. دانشمندان خوردن
آجیل با روکش شکلاتی را توصیه می‌کنند چون پلی‌فنل‌های موجود در شکلات،
ژن‌های تولیدکننده «اچ دی ال» را فعال می‌کنند.

۲٫ ورزش کنید:
مطالعات دانشمندان ژاپنی نشان می‌دهد انجام فعالیت‌های ورزشی هر روز به میزان ۲۰ دقیقه میزان «اچ دی ال» خون را بالا می‌برد.

۳٫ مکمل‌های کلسیم‌دار مصرف کنید:
مصرف روزانه مکمل‌‌های حاوی ۱۰۰۰ میلی‌گرم کلسیم، میزان «اچ دی ال» را افزایش می‌دهد.

۴٫ ماهی سفید پخته شده مصرف کنید: مصرف مداوم ماهی سفید کلسترول نوع «اچ دی ال» را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

۵٫ آب قره‌قاط (بلوبری) بنوشید:
دانشمندان دانشگاه اسکرانتون در پنسیلوانیای آمریکا معتقدند نوشیدن روزانه
آب قره‌قاط یا بلوبری (میوه‎ای توت مانند به رنگ آبی تیره یا بنفش که میوه
بومی شمال آمریکاست) سطح کلسترول مفید خون را بالا می‌برد.

۶٫ گریپ‌فروت بنوشید:
نوشیدن یک لیوان آب گریپ‌فروت در روز شریان‌ها را باز می‌کند و کلسترول نوع «ال دی ال» خون را پایین می‌آورد.

۷٫ تعداد وعده‌های غذایی را افزایش و حجم آن‌ها را کاهش ‌دهید:
بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که تعداد وعده‌های غذایی روزانه‌ آن‌ها
۶ و یا بالاتر است و همچنین حجم این وعده‌ها کم است، کلسترول نوع «ال دی
ال» پایینی دارند.

۸٫ مارگرین فاقد ترانس بخورید:
دانشمندان نروژی بر این باورند مصرف مارگارین فاقد ترانس در مقایسه با کره، میزان کلسترول مضر خون را کاهش می‌دهد.

۹٫ خوراک گیاهی را در وعده‌های غذایی خود جای دهید:
مطالعات انجام شده در دانشگاه تورنتو نشان می‌دهد افزودن خوراکی‌های گیاهی
مانند؛ غلات، آجیل‌ها و لوبیا به وعده‌های غذایی، میزان «ال دی ال» خون را
به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

۱۰٫ شکلات تلخ مصرف کنید:
دانشمندان فنلاندی مدعی هستند مصرف روزانه مقداری شکلات تلخ، سطح «اچ دی ال» خون را بالا می‌برد.]

خواندن مشخصات فردي http://ir.inbforum.com

上一页INBforum   اذهب الى الأسفل

上一页INBforumمشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي بازگشت به بالاي صفحه  پيام [صفحه 1 از 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد

Copyright ©2009-2010 LTD Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.

IT:SINGLESERVGoogle谷歌翻译TranslateFORUMSOFTLAYERGoogle谷歌广告联盟AdSenseAsia

 

© PunBB | Ahlamontada.com | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | ارتباط | التبليغ عن محتوى مخالف | انشئ مدونة